Na, ich seh schon: du hast es nicht lesen können, da steht nämlich, dass es nicht Hessisch ist! ... "Die Liebe" (bewog mich...) und, dass ich von meiner "Heimat" (naja...) einfach wegwollte, Neues kennenlernen, raus aus der spießigen Provinz.
Luja sog i! Zefix oberau! Engel boaniger!Ja servus i bin da Aloisius und kimm von'z Minga (= MÜnchen) Do wo de scheenst'n Madln wohna! Und muass enk Preißn erstamoi vazein dass im Hofbreihaus as beste Bia gibt von da ganzn Weid!Dann dring ma a Maß z'samma, essn an Radi und Weißwiaschd mitanander!
Zitat von: "aloisius"Luja sog i! Zefix oberau! Engel boaniger!Ja servus i bin da Aloisius und kimm von'z Minga (= MÜnchen) Do wo de scheenst'n Madln wohna! Und muass enk Preißn erstamoi vazein dass im Hofbreihaus as beste Bia gibt von da ganzn Weid!Dann dring ma a Maß z'samma, essn an Radi und Weißwiaschd mitanander!wat? :shock:
Übersetzung:Ja hi, ich heiße Aloisius und komme aus München, wo die hübschesten Frauen zuhause sind Ich muss euch Norddeutschen zuerst verklickern, dass es im Hofbräuhaus (in München) das weltbeste Bier gibt. Dann trinken wir eine Maß zusammen und essen Radi und Weißwurst. Prost!